Sivunvalintanappi Sivu: 1 [2]  Lähetä aiheTulosta
Kuuma aihe (Enemmän kuin 10 vastausta) Avometer 9 MK2 automaattisulake (Luettu 9301 kertaa)
Matias
Full Member
***
Poissa


SRHS 904

Viestejä: 115
Sijainti: Evijärvi
Re: Avometer 9 MK2 automaattisulake
Vastaus #15 - 06.08.2017 klo 20:28:56
Tulosta viesti  
Tyhmäksi vain tuntee itsensä tässä tilanteessa ikää on 24v ja perusasiat ovat hakusassa noh... Siihen on vain se syy että sairastuin vakavasti 4v sitte ja nyt vasta oon päässy uusiks alkuun kiinnostusteni parissa. Eli ei oo ollenkaan kivaa kun tiedän että ilman noita koettelemuksia jo tämänkin osaisin, saapanähä osaako sitä vuoden päästä yhtään paremmin.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Matias
Full Member
***
Poissa


SRHS 904

Viestejä: 115
Sijainti: Evijärvi
Re: Avometer 9 MK2 automaattisulake
Vastaus #16 - 06.08.2017 klo 21:20:36
Tulosta viesti  
Tuo vanhempi tekniikka mua kiinnostaa just eniten putkiradiot ja noiden mittareiden kaltaiset ja se uTrackkerin putkitesteri olis tarkotus joskus rakentaa. Alkais vaan tulemaan niitä onnistumisia niin vois tää mieli piristyä, nyt on kieltämättä vähä typeräksi tuntenu itsensä. Mielenkiintoinen harrastus kun vaan nyt alkais oppia ja juuri tuo ku sairastamaan jouduin niin pitkään, niin toki sitten seki saa mielen turhautuneeksi kun, ilman sitä oisin todennäköisesti jo melko oppinut. Toivottavasit ymmärrätte.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Matias
Full Member
***
Poissa


SRHS 904

Viestejä: 115
Sijainti: Evijärvi
Re: Avometer 9 MK2 automaattisulake
Vastaus #17 - 06.08.2017 klo 21:48:42
Tulosta viesti  
Erittäin iso homma opiskella kaikki alusta saakka itse ja myös englantia pitää opetella lisää saa nähdä miten äijän käy. Eka onnistuminen ku tulis näissä hommissa niin kyllä mieli ja usko itseensä kirkastuis.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Maja
God Member
*****
Poissa


SRHS 478

Viestejä: 3372
Sijainti: Lounais-Suomi
Re: Avometer 9 MK2 automaattisulake
Vastaus #18 - 06.08.2017 klo 22:05:36
Tulosta viesti  
Täällä foorumilla ei naureskella kenenkään taidoille, mutta huolestuneita löytyy siksi että sähkö aiheuttaa vahinkoja ja
voi pilata muuten ihan asiallisia korjattavia laitteita. Tuo mainitsemani kirja on yksi parhaista perusteoksista, sen teksti
on helposti omaksuttavaa kansantajuista kieltä joten etenet helposti sen opeilla harrastuksessasi. Lisäksi kysymysten
asettelu foorumille jäsentyy niin että niihin vastaaminen on helpompaa. Kysyttäväähän tulee aika ajoin itse kullekin,
tietojen vaihtohan on tämän foorumin kantava idea, eli ei muuta kuin tsemppiä jatkoon!

Markku  Hymiö

  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Matias
Full Member
***
Poissa


SRHS 904

Viestejä: 115
Sijainti: Evijärvi
Re: Avometer 9 MK2 automaattisulake
Vastaus #19 - 06.08.2017 klo 22:31:02
Tulosta viesti  
Kiitos. Pitää käydä kyselemässä kirjaa huomenna. Hymiö Tuon mittarin vikahan nyt on jo ihan täysin selvillä muttä tuon käyttöä tarvitsee vain opetella.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
VjpA
God Member
*****
Poissa


SRHS

Viestejä: 2399
Sijainti: Vantaa
Re: Avometer 9 MK2 automaattisulake
Vastaus #20 - 06.08.2017 klo 22:36:13
Tulosta viesti  
Ei nyt liity Avoon, mutta joskus homma vaatii pitkämielisyyttä ja kysyy lehmän hermoja - katso koska homma alkoi ja milloin olen laittanut viimeisen viestin ketjuun.
http://www.radiohistoria.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1422133428/
  

t. // Jukka
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Sivunvalintanappi Sivu: 1 [2] 
Lähetä aiheTulosta