Löysin Lilianista laittamasi viestiketjun vasta äsken, en ehtinyt lukea foorumia viikonloppuna.
Harmi, kun ei tullut puheeksi tuo käynnistysnuppi / bassosäädin

Omasta Lilian deluxe R -ketjustani, eli siellä Haku päällä -osiossa, nupin toiminta tosin käy ilmi, kun kerroin "nostaneeni bassosäädin/käynnistysnupin" ylös.
Nupin käyttötarkoitusta ei kyllä mitenkään liikaa ole korostettu esim. ohjetekstillä, samaa vaatimattomuutta olen ollut havaitsevinani kuvista päätellen Beoliteissakin.
Kokeilitko pestä noita verhoilumuovien ritilöitä erikseen? Itse hankasin niitä ensin pesuaineisella rätillä, mutta aikaa kun tuntui tuhraantuvan liikaa moiseen nysväämiseen, niin irrotin muovit ja pesin samaisella aineella ja lämpimällä vedellä, kynsiharjalla harjaten kaikki välit. Tarkkana saa olla, vanha ja hauras, alkujaankin ohut säleikkörima napsahtaa herkästi poikki. En onnistunut pestessä rikkomaan yhtäkään, kun varovasti pelasin. Radiosta oli käyttöaikanaan mennyt poikki yksi rima ja ilmeisesti katkaisin laitetta vähän aiemmin käsitellessäni toiselta puolen yhden, liki samasta kohtaa, siitä mistä säleikkö taipuu eniten. Korjasin vauriot kuumaliimapistoolilla nurjaltapuolelta, sen verran, ettei liima pursunnut näkyviin. Samalla liimasin repsottavat kaiutinverkot paremmin kiinni verhoilumuoveihin.
Pesuaineena käytän muoviosissa yleensä Maalarinpesua, jonka olen erittäin hyväksi ja riittoisaksi aineeksi havainnut. Kiillon tekemä lienee parhaammasta päästä. Sitä ei ollut nyt Lilianin kanssa touhutessa jäljellä, niin pesin kotelon Akseli 2001 -nimisellä, ammattikäyttöön tarkoitetulla rasvanpoistoaineella, Kiillon tuote sekin. Pesu poisti pinttyneet, ikivanhat mämmäköintijäljet kotelosta ja nupeista, asteikkolasiakin siivosin tällä. Tulos mielestäni erinomainen.
Raskaamman raudan kanssa olen tottunut kiillotuksissa käyttämään Autosol -tahnaa, hyväksi osoittautunut moneen paikkaan. Mutta ei oikein esim. tuohon Celeston -merkkiin käytettynä.. Tuppasi pinta kulumaan liikaa, vaikken liikoja hangannut. Lopetin sen "hyvän työn" todettuani tekstin loppuosan himmenemisen. Antenniakaan en ole tohtinut sitten kokeilla tahnalla.