Normaali aihe Puhelin (Luettu 1148 kertaa)
putkinotko
God Member
*****
Poissa


SRHS # 751

Viestejä: 1826
Sijainti: Lohja
Puhelin
08.12.2021 klo 20:01:52
Tulosta viesti  
Moro

Mitenkähän sais läppärin ymmärtään että piuhan päässä on puhelin eikä mikään CD-asema? Kun tekis mieli siirtää kuvia puhelimesta läppäriin, kun ei suostu pluutuutilla kytkeytyyn ja sähköpostilla saa vain kuvan kerrallaan ...kele. Oikea vastaus olis tietysti, että osta kunnon puhelin, mutta kun en viittis satsata semmoseen mitään isompia summia, kun tää nykyinen kuitenkin puhelimena toimii lähes välttävästi, siis tosiaan vain välttävästi. Yleensä se päättää itse koska on juoruttu tarpeeksi, eli katkaisee puhelun milloin itse tykkää. Aina kun tulee uusi päivitys, niin menee pari kolme viikkoa että suostuu hylkäämään puhelun, kun niiden pirun kaupustelijoiden kanssa ei viitsi jaaritella. Joskus harvoin näytölle tulee jopa vihreä ja punainen vaihtoehto, eli vastaa tai hylkää, mutta vain ehkä joka viideskymmenes kerta. Puhelua ei tosiaan päivityksen jälkeen saa hylttyä pyyhkäisemällä, ei mistään napista, eikä suostu pitkällä painalluksella edes sammumaankaan niin kauan kuin sitkeä soittaja odottaa vastaamista, vanhalla puhelimella ei tarvinnut kuin kääntää se nurinpäin niin se riitti hylkäykseen muttei tässä. Samoin hälytys, jolla nimikkeellä herätys toimii, niin sekään ei heti sammu pyyhkäisyllä, vaan joskus saa pyyhkeillä sitä niin kauan että tekis mieli jo heittää seinään koko paska, anteeks puhelin.  No niin, siis onkohan se sittenkin CD-soitin ja mää olen vaan luullut sitä puhelimeks, kun se mulle puhelimena myytiin, ja kerrottiin sen olevan edullinen, vaikka todennäköisesti tarkoitettiin sen olevan halpa. One+ jotain...

Jussi
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
VjpA
God Member
*****
Poissa


SRHS

Viestejä: 2399
Sijainti: Vantaa
Re: Puhelin
Vastaus #1 - 08.12.2021 klo 21:11:48
Tulosta viesti  
Kun laitat USB-kaapelin kiinni, sulta kysytään kohta suostumusta tietojen siirtoon/jakoon niin suostumus tuo homman mahdolliseksi. Sitten vielä tarttee löytää oikea kansio sieltä puhelimesta.

Huijareita: Kuvassa esimerkki huijareilta, no en ole tilannut mitää netin kautta eli pakettia ei ole tulossa.
Huijarit ei vielä hahmota Suomen kieltä tai niillä on jonkun muun kielinen puheli/ tietsika ääkköset puutuu:-).
Mistäköhän mä olen päässyt niiden soittolistalle?
  

Roskaposti-tekstaria1.jpeg ( 91 KB | 98 latausta )
Roskaposti-tekstaria1.jpeg

t. // Jukka
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Raimo Sjöberg
God Member
*****
Poissa


SRHS #313

Viestejä: 1254
Sijainti: Espoo
Re: Puhelin
Vastaus #2 - 09.12.2021 klo 00:13:54
Tulosta viesti  
Bluetooth on nopea ja kätevä tapa siirtää yksittäisiä kuvia puhelimesta. USB:llakin tietysti onnistuu, mutta jos kuvia on paljon, kuluu aikaa kansion indeksointiin turhan kauan. Minulla on BT-dongle PC:n USB-portissa, se on toiminut hyvin kaikkien muiden puhelimien, paitsi Sony Xperia II 10:n kanssa. Varoitankin kaikkia hankkimasta kyseistä laitetta, siitä on ollut pelkkää harmia!
  

Rami - OH1AYG - OH2AUS
Sivun alkuun
IP kirjattu
 
putkinotko
God Member
*****
Poissa


SRHS # 751

Viestejä: 1826
Sijainti: Lohja
Re: Puhelin
Vastaus #3 - 10.12.2021 klo 17:19:15
Tulosta viesti  
Moro!

Niinhän mun vanhassa luurissa kysyttiinkin, muttei tässä One+ härpäkkeessä. Luin kaikki ohjeet Mikkisoftalta mitä löytyi, kun puhelimen käyttis ei kertonut mitään, ja sieltä sitten sai erinäisiä ehdotuksia, joiden avulla löysin vahingossa semmosen asetuksen jolla sai valittua pelkän latauksen, tai tiedonsiirron, ja oli vielä pari muutakin vaihtoehtoa, eli nyt homma sujuu. Puhelimessa se kansio on DCIM, tai jotain sinnepäin, eli sama kuin edellisessäkin luurissa, jonka joku helvatan tohelo meni ja hukkasi sen fillarilenkillä, ja kyllä mää sen haukuin pataluhaks peilin edessä, muttei se mitään auttanu. Bluetooth pari muodostuu ihan heittämällä kun vain kytkee päälle, mutta ei se suostu mitään kuitenka lähettään, en tiedä mitä kaikkea pitäis tehdä että onnistuis. Vanhallakin luurilla se oli aluks hakusessa ennenkuin alkoi toimia, eikä onneks enää ole mitään Asuksen paskaa läppärinäkään, eikä tulekaan...

Jussi
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu