Normaali aihe Kiinnostaako nämä radiot ketään? (Luettu 3692 kertaa)
Jero
YaBB Newbies
*
Poissa

Kiinnostaako nämä radiot ketään?
24.10.2018 klo 18:50:04
Tulosta viesti  
Josku aiemmin laitoin tännekkin linkkiä näistä vanhoista radioista joita nurkistani löysin.
Eli linkki https://drive.google.com/open?id=1PZ7LisTDhPbmxTpUy7k1JnQvPPEvKLcf
Radioiden toimivuudesta ei ole mitään tietoa, ovat olleet käyttämättä ja kylmässä tilassa muutaman vuosikymmenen.
Ilmoitelkaa jos jokin kiinnostaa, voin ottaa tarvittaessa parempia kuvia.

Sivun alkuun

IP kirjattu

teemum
Senior Member
Poissa

Re: Kiinnostaako nämä radiot ketään?
Vastaus #1 - 24.10.2018 klo 18:56:25
Tulosta viesti  
Kannattaa kertoa missäpäin maailmaa radiot ovat, niin kiinnostusta voi löytyä enemmän.

Sivun alkuun

IP kirjattu

Jero
YaBB Newbies
*
Poissa

Vastaus #2 - 24.10.2018 klo 19:02:34
Tulosta viesti  
Jokioisilla sijaitsevat.

Sivun alkuun

IP kirjattu

HarO
God Member
Poissa

SRHS

Vastaus #3 - 24.10.2018 klo 21:15:10
Tulosta viesti  
Kyllähän ne tietysti kiinnostavat, näin vorssalaisna etenkin. Mitähän se tornimainen mikälie kuulutus/keskushärpäke oikein painaa? Ehdotonta omaa kiinnostusta ostaa ei väkisin ole, mutta jos tarjoajalla mahdollisuus toimittaa Forssaan autotalliini, voin varmaankin jemmata aina muutamia kuukausia jollekulle toisellekin.

Harri

Joka hetki on poikkeus - S. Paronen
Sivun alkuun

IP kirjattu

Jero
YaBB Newbies
*
Poissa

Vastaus #4 - 30.10.2018 klo 16:53:19
Tulosta viesti  
Tuosta jääkaapin kokoisesta levysoitin/radio härpäkkeestä on tullut muutamia kyselyitä. Painosta en osaa sanoa mitään, itse en ole vielä edes yrittänyt siirtää sitä. Hetken kestää myös se että saan raivattua sille reiti ulos tuolta "aarre kammiosta". Sinällään minulla ei ole noista kiire eroon, mutta kun itsekkään en niillä mitään tee niin mitä ne minulla tekevätkään. Ja kun minulla on vielä tuollainen vanha polkupyöräkorjaamokin tuossa tyhjennettävänä, niin tavaraa riittää yli omien tarpeiden..

Sivun alkuun

IP kirjattu

HarO
God Member
Poissa

SRHS

Vastaus #5 - 30.10.2018 klo 21:44:13
Tulosta viesti  
Aivan. Onko mainittu pyöräkorjaamo ollut lähialueilla ja niin kauan toiminnassa, että paikalliset Klemettin liikkeen Jalo ja Huvi merkit saattaisivat liittyä toimintaan? Kaikki pyörät, raadot, otsamerkkilätkät ja muu kiinnostaisi.

Harri

Joka hetki on poikkeus - S. Paronen
Sivun alkuun

IP kirjattu

Jero
YaBB Newbies
*
Poissa

Vastaus #6 - 08.12.2018 klo 09:36:19
Tulosta viesti  
Tämä polkupyöräkorjaamo on lopettanut toimintansa varmaan joskus 70 luvulla, joten jäljelle on jäänyt eniten pientä nippeliä yms. Joitakin pyörän raatojakin toki löytyy.Merkit tuntuvat olleen laidasta laitaan, kotimaista ja ulkomaista.

Sivun alkuun

IP kirjattu