putkinotko kirjoitti 06.04.2017 klo 18:39:04:
Moro
Olet taas löytänyt aarteen. Aattelin jo kysyä, että onko verkkoelko myyty eniten tarjoavalle, kun sen näköinen klemmari oli sassiksen päällä irtonaisena, mutta sitten saitkin sen henkiin.
Onko sulla vielä DUX 462/00 skema tallella, tai vastaava Philips. Pyysin RMOrgilta skemaa, mutta se oli vain pieni osa etupäästä. Miksuulla oli takavuosina ko radio, ja silloin joku sanoi että sulla on vastaavan Philipsin kaava:
Jussi
Juu, löytyi paiikalliselta Huuto.nettiä vastaavalta palstalta. Olen noita Grundigeja pitkään katsellut, aika vähän enää tarjolla ja ovat varsin ' teknisiä ' värkkejä. Hintakaan ei ollut paha. Parikymppiä. Kaverilla oli myös 3 vanhempaa konetta. 1935 mallin Radiola ja pari 40 luvun Scanticia, tai AGA a. En noita ostanut, kun ei mulla ole sopivia putkia, eikä niillä tahdo löytyä kunnolla kuultavaa.
Jees, toi panta muakin hämmästytti eka. En sille vielä ole paikkaa etsinyt. Olin ihan satavarma, että joku palikka uupuu. Nyt koneella on liuotushoito päällä.
Mulla voi olla tuo kaava, jos se mun Philips on sitten tuo DUX, tai päinvastoin. Tsekkaan ja palaan aiheeseen.