BINGO! Radio toimii nyt hienosti ja ääni on muhkea, kirkas ja voimakas

Ensiksikin - kiitos erityisesti Åkelle ja OH2EO:lle, kun jaksoitte kommentoida ja neuvoa vian etsinnässä. Iso kiitos tietysti myös kaikille muillekin kommentoijille, jotka annoitte mielipiteenne asiaan.
Tämän tapauksen opetus minulle

:
Kun vaihdat osia tai irroitat niitä vaikka mitataksesi ne, niin tarkista aina kytkentäkaaviosta, että osat on kytketty varmasti takaisin oikein ja oikeisiin paikkoihin. Tee sen jälkeen vielä kertaallen sama tarkistus että näin varmasti on. Sitten vielä kun olet varma, että kaikki on oikein, niin tarkista vielä kolmannen kerran, että kytkennät varmasti ovat oikein!
Mikä vika?
Vika oli yksinkertaisesti se, että olin vaihtanut konkan nro 103 uuteen ja kytkenyt sen K -linjan pinniin 9., vaikka se olisi pitänyt juottaa pinniin 8. Aloin tarkistamaan vielä kertaalleen jokaisen kytkennän niistä osista, jotka olin vaihtanut tai irroittanut jossakin vaiheessa ja silloin törmäsin tähän virheeseen. Kun konkka on kiinni oikeassa pinnissä, niin radio soi kaikkine hienouksineen loistavasti!
Tällainen "pieni" huolimattomuus aiheutti monen tunnin ylimääräisen pähkäilyn ja työn. No se ei mennyt hukkaan - tulipahan taas ymmärtämystä ja kokemusta lisää...
Seuraava vaihe on kotelon viimeistely ja koko komeuden kokoaminen.
Terveisin,
Tuomo