Normaali aihe Harraste apua (Luettu 2840 kertaa)
harriveikko
YaBB Newbies
*
Poissa

Sijainti: Hämeenlinna
Harraste apua
24.01.2014 klo 19:45:47
Tulosta viesti  
Elikkä ketkäs olis valmiita aikansa kuluksi kopeloimaan vanhoja putkikojeita "käyttökuntoon",mikäli oma äly loppuu kesken.Siis tollai harrastusmielellä,eli ei varsinaista korvausta vastaan.Toki itsekkin jonkinverran ymmärrän,mutta joskus menee sormi suuhun.

Teen jos huvittaa
Sivun alkuun
IP kirjattu

Blaekie
God Member
Poissa

SRHS - 623

Sijainti: Helsinki
Re: Harraste apua
Vastaus #1 - 25.01.2014 klo 02:18:29
Tulosta viesti  
Hmm, tuollaista "vierihoitoa" voi olla aika hankala saada, näin netin välityksellä. Oletko tsekannut paikallisia kerhoja ? . Ole aktiivinen ja kysele, uskoaksemme tästä foorumista löytyy tukea tarvittaessa paljonkin. Kukaan ei tosin tule sinulle tyrkyttämään apuja, ja/tai harrastamaan "puolestasi"  , jos et itse ole kiinnostunut tekemään töitä asian eteen.

Sivun alkuun

IP kirjattu

harriveikko
YaBB Newbies
*
Poissa

Sijainti: Hämeenlinna
Vastaus #2 - 25.01.2014 klo 16:40:13
Tulosta viesti  
Tokihan itse teenkin,mutta joskus menee silti peukku suuhun.Itse olen tähänkin asti koittanut kaikki laitella,pari on ollu semmosia,että edesmennyt kaverini ne sit sai yskimään.Lähinnä tarvis vaan noita putkia välillä testata ja pikku vinkkejä antaa.

Teen jos huvittaa
Sivun alkuun
IP kirjattu

RJL
God Member
Poissa

SRHS 612

Vastaus #3 - 25.01.2014 klo 19:55:11
Tulosta viesti  
Kyllähän tämä aika pitkälle on yksilölaji. Apuja varmasti saa netin välityksellä vaikka kuinka mutta silti se lopullinen työ pitäisi pakertaa itse. Kun aktiivisilla harrastajilla on yleensä enemmän kuin kädet täynnään omiakin projekteja ei siinä kauheasti jaksa pyyteettömästi toisten radioita ropailla. Toisaalta kun jelppaa kaveria niin saa todennäköisemmin apuja myös takaisin.

Putkien testaus onnistuu kyllä. Minulla on pääsy Hämeenlinnan Radioamatöörien tiloihin josta löytyy testeri. Mutta nuo tilat on talvella pahuksen kylmät, ei siellä viitsi mitään tehdä. Mutta ota vaikka yksityisviestillä yhteyttä kun ilmat lämpiää niin katsotaan homman kulku.

Reijo Liljedahl - SRHS 612 - OH3AVA - SDXL 8092
Sivun alkuun

IP kirjattu

OH2FBX
God Member
Poissa

Sijainti: Hanko
Vastaus #4 - 25.01.2014 klo 21:22:24
Tulosta viesti  
Katso "haku päällä" / tärkeät aiheet

Ilmari Nikander