Lainaus: Jo reilut 10 vuotta sitten yritti ruotsalainen yritys myydä pois harmeistaan minulle ohjelmointilaitteen tykötarpeineen hirvittävän kovaan hintaan kun olin ehkä 5 korttia siellä sitä ennen ohjelmoinnissa käyttänyt. No kauppoja ei tullut. Ikinä ei olisi omilleen päässyt jos vaikka kaikki harrastelijoiden Icomit Suomessa uudelleen ohjelmoinut...
Ilpo
Jep noinhan se oli ...
Kehittelimme ite tuon ohjelmointi kannan Willepro eprommerille sen jälkeen kun Ruotsin pojat polttivat omansa.
Vissiin saman mitä olivat Ilpolle kaupanneet hi .... .. ? hyvä kun et ostanut .... .. .... ..
(väittivät vielä että lähettämämme muistikortti oli viallinen ja syyllinen , onneksi saatiin se takaisin)
No tuolla omalla sovittimella ja Willemillä siten ohjelmoitiin ko. muisti , ja on tänäänkin käytössä .
Väsättiin samalla oh6fdr:n kanssa myös EEprom kortti jossa ei tuota paristoa ole.
Piirsin noista piirilevyt , väsäilin piirikortit .
Tuolla mun skema-arkiston sivuilla on jokunen Harrin piirtämä kytkis noista jos nimittäin kiinnostaa kattoo ?
http://www.netikka.net/markku.rantala/schemat/radiot/radioamatoorilaitteet/hfrad... Homma ja noiden käynnistys parametrien paranteluviilaaminen jäi hieman kesken kun viimeinenkin RAM muistikortti meni "ajoon" takasin.
Mahtaisko löytyä keltään noita tyhjenneitä paristo RAM kortteja ??
ottasin mielelläni vastaan noita softakokeiluun jos jollekin on jäänyt nurkkiin , kun olette kuulemma laittaneet eprom kortteja tilalle ?
ja molemmat mallit olis myös tarpeen ja käy ,, siis yhden ja kahden piirin kortit .
HW ??
73 de oh6mf