Normaali aihe EBAY (Luettu 3515 kertaa)
putkis
Senior Member
Poissa

OH5EAB

Sijainti: Lappeenranta
EBAY
15.08.2011 klo 15:34:50
Tulosta viesti  
Kertokaa miulle mitä tarkoittaa ebay.Kun kirjoituksissa lukee kun tarvitaan esim. radioputkea pitää kysyä ebaysta.

putkis

Sivun alkuun

IP kirjattu

OHhami
Full Member
Poissa

SRHS, Helsinki

Re: EBAY
Vastaus #1 - 15.08.2011 klo 15:50:59
Tulosta viesti  
Ebay on internetissä toimiva kauppapaikka, jossa siihen rekisteröityneet voivat myydä tavaroita. Hinta voi olla kiinteä tai kyseessä on huutokauppa. Ebay myyntisivustoja on useassa maassa mm. Suomessa:  http://www.eim.ebay.fi/

Eri maiden internet sivut löytyvät helposti Googlen hakukoneella, hakusanaksi vain ebay.

Olen ostanut ebay:n eri maiden myyntisivuilta elektroniikan komponentteja, suosittelen maksutavaksi PayPal järjestelmää. Siitäkin löytyy tedot Googen haulla.

Eero Leppämäki

Eero Leppämäki - OH2AXU
Sivun alkuun

IP kirjattu

JPH
YaBB Newbies
*
Poissa

SRSH

Vastaus #2 - 16.08.2011 klo 23:05:37
Tulosta viesti  

juu ei kannata ottaa muita maksuvaihtoehtoja kuin paypal , voi jääädä tavara tai rahat saamatta

Sivun alkuun

IP kirjattu

timpuktu
Senior Member
Poissa

SRSH

Sijainti: Oulunsalo
Vastaus #3 - 25.08.2011 klo 11:48:31
Tulosta viesti  
Saksan ebaysta olen saanut kotiin saakka kaikki ostokset, nekin jotka olen maksanut ensin pankkitilille. Muunmaalaisiin en ehkä samalla lailla luottaisi.

Sivun alkuun

IP kirjattu

RJL
God Member
Poissa

SRHS 612

Vastaus #4 - 25.08.2011 klo 11:55:37
Tulosta viesti  
Olen ostellut varmaan paristakymmenestä kiinalaisesta, tai oikeastaan hongkongilaisesta paikasta erilaista tavaraa ja kaikki on aina tullut perille. Sama on pätenyt entisen Neuvostoliiton alueen myyjien suhteen. Ebayssa on käytössä tyytyväisyysprosentti joka osoittaa positiivisen palautteen määrän, jos se on lähellä 100 %:a voi myyjää pitää luotettavana.

Reijo

Reijo Liljedahl - SRHS 612 - OH3AVA - SDXL 8092
Sivun alkuun

IP kirjattu