Terve!
Olikohan tästä keskustelusta kyse:
http://radiohistoria.fi/beta/yabb/YaBB.pl?num=1281461765Sain lähes kokonaisen radiovainaan, josta otin kannen. Se kansi ei ole ihan 100%, luovuttajassa oli patskut vuotaneet ja toista kantta oli jo korjailtu, toista hiukan korjasin itse. Toimii mutta kosmeettista sanomista löytyy sen verran että jos/kun täydellisyyttä tavoittelen, niin olisin kyllä kiinnostunut jos hyvä kansi löytyy. Se kaveri jolta varaosaradion sain, kaipaili itse sitä kiiltäväreunaista muovista kansiosaa jossa on asteikko- ja muut namiskat, en tosin muista mihin malliin, noita kun tosiaan on muutamaa eri sorttia samanmittaisessa "rungossa", minun yksilö sieltä simppelimmästä päästä.
Autoasennussarjasta, jos se on sopiva, olen periaatteessa kiinnostunut myös. Mutta jos Jorma R:lla on tuolle sijaa kokoelmissaan niin ennemmin kai sinne. Minä kun en varsinaisesti kerää kuin postimerkkejä (kaikki muu rompe vaan "kerääntyy" vähän niinkuin itsekseen

). On mulla ikuisuusprojektina vuoden 58 ruotsinrauta, johon tuo Luxori taitaa kyllä olla vähän turhan tuore jos tarkkoja ollaan. Vaikka on mulla melkein kaikissa muissakin autoissa autoa uudempi radio ollut. Mutta siihen menee vielä vuosia ennenkuin tässä rojektissa radiota tarvitaan ja näillä näkymin muutenkin taitaa tulla enempi kilpurihenkinen versio siitä, jolloin radio olisi turhaa painolastia
Mutta pistän meiliä, oh6mf.