Sivunvalintanappi Sivu: 1 2 3 [4]  Lähetä aiheTulosta
Erittäin kuuma aihe (Enemmän kuin 25 vastausta) Maksuttomat sähköpostit? (Luettu 12106 kertaa)
LGL.
God Member
Poissa

Re: Maksuttomat sähköpostit?
Vastaus #45 - 16.06.2023 klo 15:15:48
Tulosta viesti  
Kyllä tämä lypsäminen jatkuu. Paperilaskusta on jo kauan ollut maksullinen, mutta nyt Elisa vaatii myös sähköisestä laskusta 1 euro. Toki tämä voidaan välttää jos hoitaa hommat OmaElisan kautta.

LGL

Sivun alkuun

IP kirjattu

A15W
Full Member
Poissa

SRHS

Vastaus #46 - 17.06.2023 klo 11:17:56
Tulosta viesti  
Niin tuli minullekin ilmoitus, että tilisi suljetaan 14 vrk kuluttua, jos et aktivoi maksullista sp:tä. Olen ollut Telian asiakas kauan, on kiinteä+liikkuva netti ja kännykä littymiä. Tässä kiitos. Surullinen

Sivun alkuun

IP kirjattu

VjpA
God Member
Poissa

SRHS

Sijainti: Vantaa
Vastaus #47 - 05.02.2024 klo 21:31:02
Tulosta viesti  
No, kuukkelilla on ilmainen sähköposti Android-puhelimeen liittyen. Mullakin oli gmail, jota en kuitenkaan käyttänyt.
Hesarissa on mm. tänään juttu gmailin suotimen toiminnasta ja mulla vastaavia kokemuksia lähettämieni sähköpostien poistosta, viipyilustä ja päätymisestä vastaaottajan roskis-lootaan.

Mä yritin aikaisemmin muokata noita lähetyspään tunnisteita, homma ei kuitenkaan siitä parantunut. Nyt myös Helsingin kaupungin s-postit katoileen gmail:ssa. Ihan kiva tuo ilmaisuus.
Esimerkki; en nyt löytänyt yhtää torpattua:
####################################################################
# THIS IS A WARNING ONLY.  YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE. #
####################################################################

I'm sorry to have to inform you that your message has not yet
been delivered to one or more recipients. It's attached below.

<hei***********2018@gmail.com> delayed: gmail.com:
    421 4.7.0 This message does not have authentication information or fails to pass authentication checks. To best protect our users from spam, the message has been blocked. Please visit  https://support.google.com/mail/answer/81126#authentication for more information. n6si6684936oij.82 - gsmtp

t. // Jukka
Sivun alkuun

IP kirjattu

Urkki
Senior Member
Poissa

Pitkänlinjan radioharrastaja

Vastaus #48 - 06.02.2024 klo 19:41:44
Tulosta viesti  
Tulipa juuri vastaan aiheeseen liittyvä uutinen:

https://www.mikrobitti.fi/uutiset/mb/8cf763cc-3639-47e3-a750-317a5eec91d3?ref=am...

Mitä tulee tuohon Helsingin kaupungin ongelmaan niin syy on ihan kaupungissa itsessään. On päättäjille helpompi tie sysätä vastuu kaupunkilaisille kun perehtyä sähköpostipalvelimien asetuksiin.

Sivun alkuun

IP kirjattu

ilkka suni
Senior Member
Poissa

Sijainti: SRHS
Vastaus #49 - 12.02.2024 klo 18:55:24
Tulosta viesti  
Telian sähläämisten jälkeen olen nyt 1,5 vuoden ajan käyttänyt Yahoon webbimeiliä, ja olen ollut varsin tyytyväinen. Esimerkiksi, ns. roskapostia ei Yahoo-osoitteisiini ole tullut toistaiseksi lainkaan, ja kookkaatkin liitetiedostot liikkuvat sujuvasti. Yahoon kätevyyden takia olen kokonaan jättänyt hankalan Gmailin käytön.

Teliasta on jäänyt sangen karvas maku. Kesäkuussa 2022 onnistuivat sössimään mykiksi meiliosoitteeni, jotka olivat olleet käytössäni yli 20 vuoden ajan. Viime keväänä Telian asiakaspalvelu minulle vaivihkaa kertoi, että meilipalvelunsa on siirtynyt ulkopuolisen operaattorin käsiin. En ottanut tuota maksullista meilipalvelua.

Penteleen Telia, sähläystensä takia mm. menetin pääsyn Youtube-kanavalleni, joten kaikki uppaamani videopätkät jäivät roikkumaan framille hamaan bittitulevaisuuteen asti.

-llkka

Sivun alkuun

IP kirjattu

vesku
Junior Member
**
Poissa

SRHS 919

Sijainti: Hattula
Vastaus #50 - 12.02.2024 klo 20:42:24
Tulosta viesti  
Minulla myös yahoo posti. Australiassa ollessani oli pakko luoda paikallinen sähköposti, jotta olisin saanut aktivoitua paikallisen sim kortin käyttöön. Postilaatikko toimii edelleenkin erinomaisesti. Roskapostia ei ole tullut, jollei siksi lasketa paikallista sähkötarjousta. Mikähän olisi ollutkaan siirtomaksu? Silmänisku

Sivun alkuun

IP kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1 2 3 [4] 
Lähetä aiheTulosta