Normaali aihe Selittäkääs tämä mulle (Luettu 2991 kertaa)
jasonisti
God Member
Poissa

Selittäkääs tämä mulle
18.03.2017 klo 21:21:54
Tulosta viesti  
Olen jo pidemmän aikaa seurannut kävijätilastoa ja ihmetellyt kävijöiden määrää vuorokauden ajan suhteen. Juuri nyt  ilmoitetaan 10.3 klo 2.21 olleen 48 kävijää joista 47 vierailijaa.  Eiköhän perusporukka ole tuohon aikaan unten mailla. Ketä ovat nämä vierailijat jotka innostuvat sivustosta keskellä yötä?

Insinööri kyllä ymmärtää kunhan tarpeeksi selvästi kerrotaan!

Sivun alkuun

IP kirjattu

Moderaattori
Global Moderator
Poissa

SRHS

Sijainti: Hämeenlinna
Re: Selittäkääs tämä mulle
Vastaus #1 - 18.03.2017 klo 21:51:55
Tulosta viesti  
Foorumin tekniikasta en mitään ymmärrä, mutta epäilen että ainakin 46 vierailijaa on jotain robotteja jotka yrittävät koputella sisäänpääsyä levittääkseen sitten omaa sanomaansa. Tosi harva niistä pääsee läpi ja nekin sitten bannataan nopeasti ylläpidon toimesta.

Sivun alkuun

IP kirjattu

jasonisti
God Member
Poissa

Vastaus #2 - 19.03.2017 klo 10:18:43
Tulosta viesti  
Eli tähänkin tilastoon pätee vanha sanonta: vale, emävale, tilasto. Ilmeisesti nykyään peräänkuulutettua medianlukutaitoa tarvitaan näinkin yksinkertaisen asian tulkitsemiseen.

Sivun alkuun

IP kirjattu

IlpoS
Full Member
Poissa

Sijainti: Kemiönsaari
Vastaus #3 - 19.03.2017 klo 16:31:06
Tulosta viesti  
Itse olen käsittänyt asian niin, että kun selailee foorumia ilman kirjautumista, niin silloin on vierailija....

Sivun alkuun

IP kirjattu

Timo Haveri
God Member
Poissa

Sijainti: Parkano
Vastaus #4 - 19.03.2017 klo 16:38:39
Tulosta viesti  
IlpoS kirjoitti 19.03.2017 klo 16:31:06:
Itse olen käsittänyt asian niin, että kun selailee foorumia ilman kirjautumista, niin silloin on vierailija....

Pitää paikkansa. Mutta ainakin yöllä suurin osa näistä on em. robotteja. Katselin juuri palvelimelta sivuston käyntitilastoja ja ylivoimaisesti suurin osa käynneistä on Suomesta ja seuraavaksi eniten on USA:sta ja Venäjältä, loput muualta.

Sivun alkuun
IP kirjattu