Sivunvalintanappi Sivu: 1 [2]  Lähetä aiheTulosta
Kuuma aihe (Enemmän kuin 10 vastausta) VanhaRouva Bertta / VREH (Luettu 18440 kertaa)
Jari Aalto
God Member
Poissa

SRHS

Sijainti: Kirkkonummi
Re: VanhaRouva Bertta / VREH
Vastaus #15 - 02.12.2010 klo 19:40:37
Tulosta viesti  
Laitan vielä kuvan TX:n asteikosta vertailun vuoksi, se on alkuperäinen ja paremmin säilynyt kuin tuo RX-asetikko oli.
Nyt asteikko asiat on Bertassa kohdallaan.
Kiitos vielä OH2FBX, sain oman Bertan asteikon kuntoon, samalla kun kunnostit toista.

VREHTX_asteikko.jpg (Liite poistettu | 0 latausta )
Sivun alkuun

IP kirjattu

OH2FBX
God Member
Poissa

Sijainti: Hanko
Vastaus #16 - 03.12.2010 klo 19:02:42
Tulosta viesti  
Hei OH5IJL
Hieno video, aina oppii lisää. Annatko tarkemmat tiedot tuosta hiuskiinnikkeestä. Mä kuulen huonosti.
Toivottavasti laminaatin tarraliima kestää.

Vihje, Irroita ainakin pari pikipää mustaa paperikonkaa, yksijohto riittä. Mittaa eristysvastumittarilla vastus. Sen pitäisi uudessa konkassa olla ääretön.  Minä olen joutunut vaihtamaan lähes aina kaikki paperikonkat elkojen lisäksi.

Lisää tollaisia vinkkejä Viertimuseon VREHB kunnostuksen yhteydessä.

Ilmari

Ilmari Nikander
Sivun alkuun

IP kirjattu

OH5IJL
God Member
Poissa

SRHS, Hamina

Vastaus #17 - 07.12.2010 klo 06:16:13
Tulosta viesti  
Kuulin tuosta hiuskiinnikkeen käytöstä yhdeltä nokialaiselta hyvin tarkalta mittalaitealan harrastajalta. Vaimo toi kaupasta Herbina Sensitive merkkistä hajusteetonta hiuskiinnettä jota tässä käytin. Liima-aine on tämmöisessä varmastikin kohtalaisen olematonta joten voisi olla jokin parempikin aine olemassa. Tuota tarrakalvoa olen käyttänyt yli 10 vuotta laitteiden etulevyissä joko peittämällä etulevy kokonaan tällä tai sitten tekemällä tekstitulosteita ja leikkaamalla sitten niistä tarvittavat tekstit. Nämä ovat hyvin pysyneet.

Ilpo

Ilpo J Leppänen - OH5IJL
Sivun alkuun
IP kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1 [2] 
Lähetä aiheTulosta