Täällähän se oli foorumillamme juuri myytävänä. Eli olen se 'myyjä', joka on varmastikin tässä helppo yhdistää ja siksi on nyt kommentoitava tätä ja erotettava luvattu ja se mitä valmistaja tekee. En kyllä ole mielestäni ilmoituksessa enkä sen jälkeenkään kertonut mitään mikä ei olisi pitänyt paikkansa, enkä ole yrittänyt harhauttaa millään tavalla, joka tuosta kirjoituksesta äkkiseltään ikävä kyllä voisi tulla mieleen, kun viitataan kauppoihin ja 'myyjään' ja sitten kerrotaan kuinka laaduton tuote on. Wimossa 116e + toimitus
https://www.wimo.com/en/mfj-1118 ja jenkeissä MFJ:n sivuilla hinta 99,95 usd
https://mfjenterprises.com/products/mfj-1118 eli se ei ollut myyntipuhe vaan fakta sen hinnasta uutena. Ja laatutuotteeksi en ole kyllä sitä kehunut, koska en osaisi sen laadukkuutta arvioida. Ymmärrän kyllä rajoitukseni siltä osin. Se mitä sanoin oli 'Se on ihan käypänen peli ja uutena 100e + toimituskulut'. Minulle se on ollut käypänen peli kun sen kautta on saanut jaettua sähköä useammalle laitteelle akulta ja homma on toiminut. Ja kyllähän MFJ on paljon käytetty jenkeissä ja maailmalla - onko se kuinka laadukasta, se on sitten oma keskustelunsa.
Koneruuvit(tai peltiruuvit) edellisen vaihtamia, ollut käsittääkseni yhdellä omistajalla ennen minua. Minä olin vaihtanut siihen tuon isomman apikon, että sain sen akkuboxin naparuuveihin kiinni, jossa plussa oli huomattavasti paksumpi. Sen enempää en sen laadusta osaisi sanoa. On toiminut minulla hyvin, paitsi se DC näyttö joka irtoilee liimauksistaan, josta myös kerroin myynti-ilmoituksessa. Tuo on ollut ihan kätevä akun kanssa. Yritin kyllä myynti-ilmoituksessa kuvata mitä osasin, enkä puolustele MFJ-laatua. Itselläni MFJ:n autotuneri MFJ-993B toisena laitteena ja sitä en ole edes aukaissut. On toiminut mielestäni ihan hyvin.
Vaikka käytetyn kaupassa ei takuuta ole niin en yritä ketään harhauttaa. Eli jos sellainen tunne on tullut että olen jollain tavalla myynti-ilmoituksessa Sinua harhauttanut, jota en ole kyllä yrittänyt, niin kauppa voidaan perua. MFJ:n laadusta en toisaalta ole vastuussa ja se on sitten mitä se on. En kuitenkaan katso olevani siitä vastuussa millä laadulla MFJ tuotteitaan valmistaa tai vastaako se odotuksia, joten se ei ole peruste perua kauppaa jos MFJ tekee mielestäsi luokatonta jälkeä valmistuksessa. Eli siltä osin ostajalla on myös oma vastuunsa ymmärtää mitä on ostamassa tai sitten ottaa riski jos ei tiedä. Mutta kuten sanottua niin perutaan jos oikein tosissaan harmittaa, koska en halua sellaista kuvaa yhdistettävän itseeni, että yrittäisin harhauttaa ostajia kun myyn omistamiani käytettyjä radioihin liittyviä tuotteita. Myytävää nimittäin tulee jatkuvasti kun kaikenlaista tulee ostettua ja sitten jossain vaiheessa on jotain pakko myydäkin että mahtuu hamsackiin