Tämä raskas hifi on hyvin pitkälle tarinoiden ostamista, jos valmistajan tarina on hyvä niin
se myös myy hyvin, merkkituotteiden luominen perustuu tähän. Jokainen kitaristi haluaa
Voxin putkivahvistimen koska sillä on hyvä tarina, samoin kuin Fenderillä ja Gibsonilla.
Ihminen haluaa jo luonnostaan olla mukana hyvissä tarinoissa, todellisuus on tässä
yhteydessä sivuseikka. Kun cd-soitin tuli markkinoille 80-luvun alussa niin hifistä
keskustelu siirtyi jostain syystä itse laitteista hyvin pitkälle välijohtoihin ja muihin
tarvikkeisiin, piikkejä kaiutinjalkoihin, kullattuja liittimiä ym. ilmestui kuin tyhjästä
markkinoille pilvin pimein?
Kuka näitä sitten ostaa, niin on hyvä muistaa että Suomessa on tälläkin hetkellä
reilut 100000 miljonääriä?
Markku