Normaali aihe 45 projektia (Luettu 2550 kertaa)
pekmatval
God Member
*****
Poissa



Viestejä: 1934
45 projektia
18.09.2015 klo 22:04:49
Tulosta viesti  
Toivottavasti sivuston porukka ei ole kyllästynyt minun projekteihin. Ostin tuossa elokuun  alussa 30 radiota ja 15 muuta vehjettä.  Olen säästänyt teidät kaikilta projekteilta ja selvityksiltä. luokkaa 10 on ollut näillä sivuilla. Kakki 45 on nyt käyty kuitenkin läpi. Noin 20 on nyt melko hyvässä kunnossa.  vajaa 40 tuntia meni aikaa. Useista muista puuttuu vielä  osia, joiden jahtaaminen tulee kestämään. Osassa lopullinen korjaus tulee vaatimaan paljon aikaa ... ne siirsin odottamaan talven iltoja.

Ohessa lista radioista ja muista vehkeistä. Listauksessa  mukana jotain pientä omaa kommentointiani.   Onko näissä teidän mielestä joitakin kiinnostavia laitteita (arvokkaita?) , jotka kiinostaisi porukkaa ... voin laittaa niiden projekteista tietoa jatkossa sivustolle. Jos ei kiinnosta , niin säästän teidät lukemisen vaivalta.
  

radiot_18_9_15.PNG ( 76 KB | 0 latausta )
radiot_18_9_15.PNG
muut_18_9_15.PNG ( 39 KB | 0 latausta )
muut_18_9_15.PNG
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
VjpA
God Member
*****
Poissa


SRHS

Viestejä: 2395
Sijainti: Vantaa
Re: 45 projektia
Vastaus #1 - 21.09.2015 klo 18:31:50
Tulosta viesti  
  

t. // Jukka
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
pekmatval
God Member
*****
Poissa



Viestejä: 1934
Re: 45 projektia
Vastaus #2 - 21.09.2015 klo 22:00:56
Tulosta viesti  
Normende on odotelut muiden projektien edistymistä. Ja niitähän on riittänyt ... ja riittää. 

Kiitos Jukka linkeistä!!!

Olen koittanut itsekin jahdata noita linkkejä, mutta ihmeen vaikea niitä on löytää.  Olisi varmaan hyvä, jos joku laittaisi kaikki linkit yhteen kaikkien iloksi. On typerää, että jokainen tahollaan tuhlaa aikaa googlea selaillessaan.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
VjpA
God Member
*****
Poissa


SRHS

Viestejä: 2395
Sijainti: Vantaa
Re: 45 projektia
Vastaus #3 - 21.09.2015 klo 23:18:38
Tulosta viesti  
Foorumilla on kyllä noita linkkejä paljonkin, mutta järjestelemättä. Täytyisi keksiä hyvä systeemi ja sitten vielä tekijä sille - tätä asiaa on kyllä pohdittu näillä sivuilla useamminkin, mutta se tekeminen vaatii innostuneen ihmisen.

Katsos tuolta: http://www.radiohistoria.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1350478770
  

t. // Jukka
Sivun alkuun
 
IP kirjattu